Беҳтарин Адаб Чист?

:الإمامُ عَلِيٌّ (عَلَيْهِ السَّلامْ) قَالَ

أفضَلُ الأَدَبِ أنْ يَقِفَ الإنسانُ عِندَ حَدِّهِ و لا يَتَعدّى قَدرَهُ

 بهترین ادب آن است، که انسان در حدّ خود بماند و از اندازه‌اش فراتر نرود

Беҳтарин адаб он аст, ки инсон дар ҳадди худ бимонад ва аз андозааш фаротар наравад

 ‌اندازه نگه دار که ‌اندازه نکوست

  هم لایق دشمن است و هم لایق دوست

Андоза нигаҳ дор, ки андоза накуст

   Ҳам лоиқи душман асту ҳам лоиқи дӯст

Охирин матолиб

Нигориш ва ҷамъоварии Қуръони Карим

  Нигориш ва ҷамъоварии Қуръони карим Ҷамъ ва таълифи Қуръон ба шакли кунуни ба мурури замон ва дар бистари таърих бо фарозу нишебҳое ҳамроҳ буда...

Тарҷумаи СУРАИ ТОҲО

Ин сура дар Макка нозил шуда ва 135 оят дорад. Ба номи Худованди Бахшандаи Меҳрубон То, ҳо. Қуръонро бар ту нозил накардем, ки ба машаққат...

Қуръон ва тарбият

Маъно ва мафҳуми тарбият 1- Маънои луғавӣ: Тарбият аз решаи “рабава”масдари боби тафъил аст ва ба маънои афзоиш ва нумув, парвардан ва парвариш додан аст,